Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam
UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA
EdUNLPam
Current
Archives
Next Issue
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Indexation
External Reviewers
PUBLISHING ETHICS
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 21 No. 1 (2017): enero-abril
Published:
2017-01-01
Acerca de las prácticas en la formación
María Graciela Di Franco
9-11
HTML (Español)
PDF (Español)
Artículos
Contribution of Chilean students proteststo students’ citizenship and democratic education
Víctor Figueroa-Farfán, Eduardo Cavieres-Fernández
12-21
HTML (Español)
PDF (Español)
Practices of political participation. Socialization experiences of young people in night schools
María Inés Barilá, Andrés Amoroso
22-34
HTML (Español)
PDF (Español)
Narratives and invisible trajectories. The school memory and the students of the National School of Mar del Plata
Francisco Ramallo, Luis Porta
35-45
HTML (Español)
PDF (Español)
Educational Vulnerability: A study from the socio-critical paradigm
Carmita Díaz López, María de Lourdes Pinto Loria
46-54
HTML (Español)
PDF (Español)
Socio-educational inclusion policies enactment in high schools from Catamarca province, Argentina
Cecilia Evangelina Melendez, José Alberto Yuni
55-63
HTML (Español)
PDF (Español)
Reseñas Críticas
Carlos Skliar. Pedagogías de las diferencias Noveduc/Perfiles, 2017, 214 páginas
65-67
HTML (Español)
PDF (Español)
Anijovich, Rebeca y Cappelletti, Graciela. La evaluación como oportunidad. Paidós, Voces de la Educación, 2017, 157 pgs.
67-69
HTML (Español)
PDF (Español)
Reencuentro
Escuela y cultura de confluencia
Juan Ricardo Nervi
70-72
HTML (Español)
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Language
English
Español
Português
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
academia-edu
linkedin
instagram
mendeley
google-scholar
facebook