Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam
UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA
EdUNLPam
Current
Archives
Next Issue
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Indexation
External Reviewers
PUBLISHING ETHICS
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 21 No. 3 (2017): septiembre-diciembre
Published:
2017-12-08
La calidad de la educación está condicionada por la calidad de nuestros profesores
Maria Graciela Di Franco
9-12
HTML (Español)
PDF (Español)
Artículos
Teacher Training in Argentina: The “Development Poles” Project, from actors’ narratives
Luis Porta, Jonathan Aguirre
14-22
HTML (Español)
PDF (Español)
The evaluation of learning in university classrooms: a research on the practices
Marisol Perassi, Susana Celman
23-31
HTML (Español)
PDF (Español)
Covert job insecurity behind education, as a form of payment: the case of university internships
Marina Adamini
32-39
HTML (Español)
PDF (Español)
Debating controversial issues in order to educate citizens. An experience with high school students
Juan José Salinas Valdés, Montserrat Oller Freixa
40-48
HTML (Español)
PDF (Español)
Pluralism and polyphony of voices: political participation in Hannah Arendt. Controversies of the current educational space
Karla Vargas Vargas
49-57
HTML (Español)
PDF (Español)
External Evaluation: Tensions between the Public and Private Education
Marta Osorio de Sarmiento, Julio Esteban Univio Molano
58-67
HTML (Español)
PDF (Español)
Adult students and their social representations about adult high school: an exploration using the technique of focus groups
Angel Donvito, María de los Ángeles Fanaro, María Rita Otero
68-76
HTML (Español)
PDF (Español)
Reseñas Críticas
Andrea Alliaud, Los artesanos de la enseñanza. Acerca de la formación de maestros con oficio. Buenos Aires: Editorial Paidós. , 2017 170 páginas
77-78
HTML (Español)
PDF (Español)
Miguel Ángel Santos Guerra Evaluar con el corazón. De los ríos de las teorías al mar de la práctica Homo Sapiens Ediciones. 2017 182 páginas
79-80
HTML (Español)
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Language
English
Español
Português
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
academia-edu
linkedin
instagram
mendeley
google-scholar
facebook